wtorek, 10 marca 2015

Pierwszy post :)

W tym poście chciałabym opowiedzieć trochę o sobie.

Mam na imię Julia. Lubię czytać książki i pisać opowiadania.
Interesuję się kryminalistyką i prawem.
Posiadam nieco inny pogląd na świat niż moi rówieśnicy.
Jestem wielbicielką Igrzysk Śmierci i wszystkim co jest z nimi związane.
Często oglądam parodie znanych piosenek ponieważ potrafią mnie rozbawić.



                        Co zainspirowało mnie do stworzenia bloga?

Odpowiedź jest krótka. Lekcja informatyki.
Właśnie jedną z propozycji było stworzenie bloga.
Więc pomyślałam, dlaczego nie?
I tak oto jest mój blog pod nazwą Cichociemna.



                       Dlaczego taka nazwa?

W wielu sytuacjach w mojej szkole spotykałam się z tym że nikt nie znał mojego imienia.
Dlatego zaczęłam nazywać się cichociemna.


                 Co będzie na blogu?

Wszystko. Każdy powinien znaleźć tu coś dla siebie.

_________________________________________________________________________________
-Cichociemna




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz