piątek, 13 marca 2015

Moje hobby :)

Jednym z moich hobby jest łucznictwo.
Gdy będzie ciepło las stanie się moim drugim domem ;)

Kiedy się zaczęło?

Zaczęło się około pół roku temu w końcu po 2 miesiącach "trucia" moich rodziców dostałam własny łuk.

Jak mi idzie?

Całkiem dobrze praktycznie zawsze trafiam do celu. Dodam że jestem samoukiem. :)


Oglądanie filmów.

Dziwne hobby?
Moim zdaniem nie.

Sama oglądam dobre filmy nie zdażyło mi się żeby po obejrzeniu filmu myślałam *ale gniot*

Ze zdziwieniem odkryłam że filmy psychologiczne, dramaty czy filmy oparte na faktach rozumiem doskonale zawsze wiem co reżyser chciał przekazać.
A wiele dorosłych nie rozumie ich a potem hejty leco bo *film taki nuudny*

Śpiewanie.

Czasami mam takie "odbicia" więc myślę że spiewam jak ranny ryś lub jakbym żabę połknęła.
Ale moi rodzice którzy są muzykami oraz koleżanka która również nim jest i wiele innych koleżanek mówi że śpiewam ładnie
Więc tego się trzymajmy. :)

Pisarstwo.

Czasem piszę opowiadania, myślę że są okropne ale pewna osoba z którą kiedyś miałam kontakt a się na tym zna mówiła bym napisała książkę.

Jednak pewna nie jestem czy innym by się spodobała.
______________________________________________________________________________________
Pozdrawiam
-Cichociemna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz